"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 16 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 16 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің Көкшетау қаласының № 16 жалпы білім беретін мектебі» КММ орыс тілінде оқытатын сыныптарда математика мұғалімі, педагог-профорентатор, логопед бос лауазымына орналасуға ашық конкурс жариялайды

21.09.2022

Уақытша бос лауазымға: математика мұғалімі.

Бос лауазымға: педагог-профорентатора,логопед.

Лауазымдық міндеттері:математика мұғалімі

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

      білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

      білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

      білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

      пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

      бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;

      журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;

      оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

      оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;

      білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

      оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;

      білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

      инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;

      арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;

      интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;

      әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

      ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;

      ата-аналарға кеңес береді;

      кәсіби құзыреттілікті арттырады;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

      білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

      ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

      тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

      білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

   Білуге тиіс:

       Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

      педагогика мен психология;

      пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;

      оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

      құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

      66. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.

 Лауазымдық міндеттері: педагог-профорентатора Қосымша білім беру педагогі –әр түрлі бағыттағы қосымша білім беру бағдарламаларын тікелей жүзеге асырушы ең маңызды мамандардың бірі. Ол оқушылардың қабілеттері мен дарындарын, оның ішінде көркемөнер, ғылыми-техникалық, туристік-өлкетану және т.б. әрекеттерін дамытумен шұғылданады. Ол шығармашылық бірлестіктер құрамын жинақтайды, оқыту бағдарламаларын жүзеге асыруға, оқушылар контингентін сақтауға көмектеседі, тиянақты нысандар, әдістер, әрекет мазмұнын таңдауды қамтамасыз ете отырып, балалармен нақты шығармашылық бірлестікте тікелей оқыту әрекеттерін жүргізеді. Авторлық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге қатысады, олардың сапалы іске асырылуына жауапты болады. Қосымша білім беру педагогы балалардың алуан-түрлі шығармашылық әрекеттерін дамыту маманы болып табылады. Ол өз қызметі шеңберінде білім алушылардың шығармашылық ерекшеліктерін анықтайды, оларды дамытуға көмектеседі, дарынды және талантты баллаларды қолдайды, ата-аналарға кеңестік көмек көрсетеді. Қазіргі уақытта қосымша білім беру педагогінің кәсіби бағдарлау жұмысының жүйесіне келесі бағыттар бойынша қызметтер енгізіледі.

Қосымша білім беру педагогінің балаларға кәсіби кеңес беру кезеңдерінің әрқайсысы түрлі сипатқа ие. Бірінші кезеңде мамандық таңдауға дайындық тұлғаның жағымды қасиеттері мен өзін-өзі бағалауын дамытусыз мүмкін емес. Сонымен бірге, кәсіби кеңес беру ең алдымен дамыту сипатына ие. Егер балада әлдеқашан оның икемділіктеріне жауап беретін қызығушылықтар қалыптасқан болса, онда қосымша білім беру педагогінің міндеті оны әрекетке бағыттау болып табылады. Екінші кезеңде кәсіби бағдарлау ұсынымдамалық сипатқа ие және мынадай негізгі міндеттерді шешеді: таңдалған кәсіп талаптарына денсаулықтың сәйкестігі, сол кәсіпті игеруге тұлғаның психологиялық дайындығы, еңбектің мазмұны мен сипаты, арнайы білім алу мүмкіндігі, кәсіби дайындығы және жұмысқа орналасуы туралы анықтамалық ақпарат. Осы міндеттерге сәйкес кәсіби кеңес берудің үш кезеңі болады: психологиялық-педагогикалық, медициналық және анықтамалық. Психологиялық-педагогикалық кеңес жүргізу үшін қосымша білім беру педагогтері балалардың алдын-ала жеке тұлғалық кәсіби диагностикалық мәліметтерін қолданады. Медициналық кәсіби кеңес беруді адамға кәсіп талап ететін өзінің денсаулығы мен талаптары жағдайынан шыға, жасөспірімге өз бетінен дұрыс кәсіп таңдауына мүмкіндік беру үшін алдын ала өткізеді. Бұл жұмыс дәрігердің және басқа да медициналық қызметкерлердің қатысуымен жүзеге асады. Кәсіби кеңес берудің үшінші кезеңі баланың тікелей жұмысқа немесе кәсіби оқу мекемесіне түсуімен байланысты. Оны тағы да қалыптастырушы деп атауға болады, өйткені бұл кезеңдегі негізгі 1. Даярлық кәсіби кеңес беру балаларды саналы түрде мамандық таңдауға алып келуі керек, бұл жұмыс үйретудің барлық кезеңі бойы жүргізіледі. 2. Қорытынды кәсіби кеңес берудің мақсаты - балалардың психофизиологиялық ерекшеліктері мен икемділіктеріне, қызығушылықтарына сәйкес мамандық таңдауына көмек көрсету. Бұл кеңесті 8-11 сыныптарда мектеп мұғалімдерімен бірлесе қосымша білім беру педагогтері жүргізеді. 3. Анықтаушы кәсіби кеңес беру ЖОО-да, колледждерде, кәсіпорындарда жиі жүзеге асырылады. 14 міндет - жас адамның кәсіби таңдауында бекемделуіне көмектесу. Қосымша білім беру педагогінің көмегімен жас адамдар оқу мекемесінде үйренуге дайындалуда өз қызметтерінің келешектегі жағдайларымен танысады немесе тікелей жұмысқа тұруға көмектеседі.

Лауазымдық міндеттері: логопед

Студенттердің, дамуында кемістігі бар оқушылардың, оның ішінде студенттерге, мүмкіндіктері шектеулі оқушыларға (саңырау, нашар еститін және кеш саңырау, соқыр, көрмейтін) арналған арнайы (түзету) білім беру ұйымдарындағы даму кемшіліктерін барынша түзетуге бағытталған жұмыстарды жүргізеді. мүгедек және кеш соқыр балалар, сөйлеу қабілетінің ауыр бұзылыстары бар, тірек-қимыл аппараты бұзылған, ақыл-ойы кем, ақыл-ойы кем балалар және басқа да мүмкіндігі шектеулі балалар). Студенттерге, оқушыларға сауалнама жүргізеді, олардың даму ақауларының құрылымы мен ауырлық дәрежесін анықтайды. Студенттердің, оқушылардың психофизикалық жағдайын ескере отырып, сабақтарға топтарды толтырады. Дамудағы кемшіліктерді түзету, бұзылған функцияларды қалпына келтіру үшін топтық және жеке сабақтарды өткізеді. Мұғалімдермен, тәрбиешілермен және басқа педагогикалық қызметкерлермен тығыз байланыста жұмыс істейді, сабақтар мен сабақтарға қатысады. Мұғалімдерге және ата-аналарға (оларды алмастыратын тұлғаларға) мүмкіндігі шектеулі балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану бойынша кеңес береді. Қажетті құжаттаманы жүргізеді. Ол жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, әлеуметтенуге, кәсіби бағдарламаларды саналы түрде таңдауға және дамытуға ықпал етеді. Білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады. Студенттердің, оқушылардың психофизикалық жағдайын ескере отырып, сабақтарға топтарды толтырады. Дамудағы кемшіліктерді түзету, бұзылған функцияларды қалпына келтіру үшін топтық және жеке сабақтарды өткізеді. Мұғалімдермен, тәрбиешілермен және басқа педагогикалық қызметкерлермен тығыз байланыста жұмыс істейді, сабақтар мен сабақтарға қатысады. Мұғалімдерге және ата-аналарға (оларды алмастыратын тұлғаларға) мүмкіндігі шектеулі балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану бойынша кеңес береді. Қажетті құжаттаманы жүргізеді. Ол жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, әлеуметтенуге, кәсіби бағдарламаларды саналы түрде таңдауға және дамытуға ықпал етеді. Білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады.

Әдістемелік, педагогикалық-психологиялық ғылымдар, даму психологиясы және мектеп гигиенасы, сондай-ақ заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы жетістіктерге негізделген оқу сабақтарын өткізеді. Студенттердің, оқушылардың құқықтары мен бостандықтарын құрметтейді, оқу үрдісінде студенттердің, оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді. Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, әдістемелік жұмыстың басқа да нысандарына, ата-аналар жиналысын өткізу жұмысына, сауықтыру, тәрбиелік және білім беру бағдарламасында көзделген басқа да іс-шараларға, ата-аналарға әдістемелік және консультативтік көмекті ұйымдастыруға және өткізуге қатысады (орнын ауыстыратын тұлғалар). олар). Еңбекті қорғау және өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтайды. Дефектолог мұғалім, логопед (логопед) білуі керек

2) Педагог-дефектолог, логопед (логопед) өз міндеттерін орындау кезінде білуі керек: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттарын; білім беру, дене шынықтыру және спорт қызметін реттейтін заңдар мен өзге де нормативтік құқықтық актілер; Бала құқықтары туралы конвенция; жас және арнайы педагогика мен психология; дефектологияның анатомиялық, физиологиялық және клиникалық негіздерін; студенттер мен тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін; кәсіби және практикалық қызмет мәселелері бойынша нормативтік-әдістемелік құжаттар; дамуында ауытқуы бар студенттермен, оқушылармен жұмыс жасау бойынша бағдарламалық және әдістемелік әдебиеттер; дефектология және педагогика ғылымдарының соңғы жетістіктері; еңбекті қорғау және өрт қауіпсіздігі ережелері; білім беру жүйесін басқарудың теориясы мен әдістемесі; нәтижелі, саралап, дамыта оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары, құзіреттілікке негізделген әдісті жүзеге асыру; сендіру, өз ұстанымын дәлелдеу, студенттермен, әртүрлі жастағы оқушылармен, олардың ата-аналарымен (оларды алмастыратын тұлғалармен), жұмыстағы әріптестермен байланыс орнату әдістері; жанжалды жағдайлардың себептерін диагностикалау, олардың алдын алу және шешу технологиялары; экология, экономика, әлеуметтану негіздері; еңбек заңнамасы; мәтіндік редакторлармен, электрондық кестелермен, электрондық поштамен және браузерлермен, мультимедиялық жабдықтармен жұмыс істеу негіздерін; оқу орнының ішкі еңбек тәртібі; еңбекті қорғау және өрт қауіпсіздігі ережелері.

Педагог-дефектолог, логопед мұғалім (логопед) біліктілігіне қойылатын талаптар

3)Біліктілік талаптары.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз дефектология саласындағы жоғары кәсіптік білім.

 

      Конкурс "Мемлекеттік орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының басшыларын конкурстық орналастыру және мемлекеттік мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру ұйымының басшысы лауазымына конкурстық тағайындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 бірлескен бұйрығы негізінде өткізіледі

  Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

       1) Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

      3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

      4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

       6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

      7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

      8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

      9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

      10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

      Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

     Құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.

      Кандидат болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

   Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттарды кандидат білім беру ұйымының ресми сайтында хабарландыру шыққан күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде келесі мекенжай бойынша ұсынуы тиіс:

 

020000. Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Әуелбеков көшесі 177, анықтама телефоны: 50-80-78, kokshe_schola_16@mail.ru

Просмотров: 336


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст